Lyckad dag :D <3

Heje bloggen <3
Var i skolan idag som vanligt och när jag kom hem åt jag mat så gick till till träning efter träning så träffa Jag sheman och Sara.s Romeo Haha omg vi hade så fkn roligt vi satt i en svale sen en sånn tvär stor hund så jag romeo och sara vi sprang ihjäl oss till en tyyp hus eller något sånt och sheman bara satt där medans hunden kom :O
Haha efter det kom santino vi prata och sånt jag slog han lite, Så han kasta en is bit på en mans fönster så att han kommer ut vi blev tvär rädda haha sen han ba ska ringa till polisen sen han stog där och vänta på oss :O<3
Asso lyckad dag säger jag bara :D <3
//A D D E < 3
PS. Jag ska spela cup nästa vecka :D
Mitt humör just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0