Allum !

Heej bloggen =)
Idag så va jag i skolan det var helt vanligt utan att vi hade elvensval jag kom hem vid 2 tiden jag gick till min syster jag hade Gårdsråd men orkade inte gå för jag hade sen huvudvärk och mådda skit dåligt =/
Jag somna på soffan och jag sov tills klockan 4 sara.s väckte mig hon ringde mig och sa kom till allum vi ska dra nu så vi åkte till först sara.s köpte en Adidas väska tvär fin nästa som min men min är vit och blå <3
Efter det gick vi till Willys vi köpte pepparkakor och jag köpte cola :D <3
Sen kom jag hem och kollade nyss på paradise hotel och snart bilr det Desperat housewifs <3
Bloggar senare kanske <3
//Adde =) <3
Nästan så är sara.s så jag exakt sen sån fast hel vit och blå ränder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0