Förlåt=(<3

Heej bloggen !<3
Förlåt att jag inte har bloggat hela dagen men har inte varit hemma . Idag va jag i skolan som vanligt sen när jag kom hem åt jag pasta med sås sen åkte jag till allum med sara.s lämmna tbx mina skor och vi kom hem.
När jag kom hem sov jag i 2 timmar sen väckte min mamma mig vi åkte till Angered Centrum och jag köpte Vinterskor för 299 kr i Deichmann det fanns andra skor också men ville ha just dom här =)<3
Sen efter jag hade köpt skona gick vi till Lidel och handla lite mat efter det åkte vi hem och vi gick till min syster och jag kom hem nyss från min syster jag va där och kolla på tv spela kort haha :D<3
Bloggar senare =)<3
//Adde =)<3
Köpte dom här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0