Min dag =)<3

Heej bloggen !<3
Idag vakna jag klcokan 11 sen så ringde sara.s mig och hon sa kmr du till allum ?
Och jag sa aa för ska byta ut mina skor så vi åkte ditt jag byte ut mina skor och jag köpte nya men när jag kom hem upptäckte jag att dom tål inte vatten så imon ska jag till stan och köpa nya vinter skor med mamma och syster =)<3
När jag kom hem åt jag mat och nu lyssnar jag på musik har fassnat för en låt som heter Kesha- Take It Off :D<3
Snart ska jag till min syster jag har oxå laddat ner Toy story 2-3 :D<3
Bloggar senare =)<3
//Adde =)<3
Sån köpte jag i skopunkten för 249 kr dom är jätte bra att ha när det Inte regnar men annars är dom jätte sköna inuti =)<3

Kommentarer
Postat av: amanda♥

tack så mycket!:)

din är också jätte fin.

2010-11-07 @ 17:21:24
URL: http://pluttamanda.blogg.se/
Postat av: olivia

svar: varsågod :) <3

2010-11-07 @ 19:30:30
URL: http://kungenolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0