Efter träningen !<3

Heej bloggen !<3
Efter träningen så såg jag min pappa i komet så jag åkte med han till stan vi gick till banken sen vi kom hem jag gjorde min läxa och kollade på The Ana Gina Show Riktigt bra är den, Sen kom min syster och fråga om vi kan åka till Kortedala och köpa pizza så jag ba okeej Vi åkte inte till kortedala men pappa körde oss till Rymdtordet och vi köpte där istället när vi kom hem så upptäckte vi att Pizzan va bränn under så jag ba abow men vi åt endå om min syster sa att han mannen ska lägga stark sås och min hals är död nu :O <3
Och just nu sitter jag och kollar på Kenza&Tyra show =)<3
Bloggar senare =)<3
//Adde =)<3
Mm .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0