My day !<3

Heej bloggen !<3
Jag vakna idag kl 07:00 jag åt frukost och sånt sen jag gick till skolan med Sara.s på morgonen hade jag elevråd sen efter det rast sen Lektion vi jobbade om USA :D<3
I bamba fick vi Makaroner med Sås de va inte gott så jag åt knäckebröd efter det Lektion när vi sluta skolan gick jag sheman sara.a keef och Sara.s till bibloteket kl var halv 3 då kom jag på att jag har Träning för min rygg så jag skyndade hem . Jag gick till träning efter träningen kom jag hem åt mat och gick till Godsråd vi fick bestämma vad vi vill göra på B-gården . TEX: Sminkkväll för tjejer , Baka och massa annat. Jag ska till Åbybadet den 4 nov med B-gården de kostar 50 kr tvär billigt :D <3
När vi skulle hem från b-gården asso jag sara.a och sara.s så såg vi en man och sara.s ba spring vi blev tvär rädda haha sen vi gick förbi bilar hon ba omg jag svär bilen pratar , Vi ba ja ja haha :D<3
Så efter det gick jag till affären köpte godis och nu bloggar jag =)<3
Ska kolla snart på Paradise hotel och topmodel Fan asso Paradise hotel kommer halv 8 och Topmodel 8 men jag får inte missa Topmodel älskar Tara Bank =)<3
Kanske bloggar senare =)<3
//Adde =)<3
Älska !<3
Paradise hotel 2009 :d<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0